Oğlumun da baş çevresi 2 hafta kadar öndeydi. Doktorum vajinal doğum yanlısı olduğu için bunun hiç bir sorun teşkil etmeyeceğini söylemişti, öyle de oldu. Çok güzel bir doğum geçirdim. Yırtıksız, kesisiz. Yeterli açıklığa sahip olduktan sonra rahatlıkla doğum gerçekleşiyor endişe etmeyin.