Bana da çatın dar dedi doktorum çok zorlanırsın çok yırtığın olur dedi baştan beri normal doğumu çok istiyordum ama kendimi ve bebeği riske atmak istemedim sezeryan oldum. Bence doğumun nası olduğunun çok bi önemi yok anlattıkları kadar acı ağrı yaşamadım 2 güne toparladım evet hareket ettikçe ağrısı oldu 10-15 gün ama asla dayanılmayacak bi ağrı değildi. Kendini hiç üzme bebeğine kavuştuktan sonra bütün ağrıları unutuyorsun 🫶🏻