aydnhalenur16_ Buskyksl Ayyy bende 5+1 ı’m daha gidemedim ultasondan görmek lazım değil mi çok yazı okuduğum için etkilendim sanırım dış gebelik vs.. Gibi şeyler yazıyordu. Keseyi görmek önemliymiş sanırım.İlk hamileliğim. Biraz endişeli ve telaşlıyım. 🙈🙈
kkubraozer aydnhalenur16_ beni de çok korkuttular dış gebelik ihtimalinde gün sayıyorum şimdi kese için 🤦♀️
Zeyneppp16 7+6 dayım bende sabahları mide bulantım oluyor. Ara ara da bel ve kasık ağrım oluyor. Birde sürekli uyku halim var ve eskiden yaparken yorulmadigim işlerde şimdi çok çabuk yoruluyorum. Ama herseyine çok şükür rabbim isteyen herkese nasip etsin🌸
Cansuces Buskyksl 7+3 benim de :) bulantım yok şükürler olsun. Hafif bel ve ara sıra kaşık ağrım oluyor. Ama ben uyuyorum işin garibi :( hamileler çok uyur derler.
Leora 6+5 3. Hamileliğim hiç olmadığı kadar midem bulanıyor heryerde uyukluyorum hemen yoruluyorum bende :/
Yenianne6161 Buskyksl merhaba öncelikle Allah yardımcımız olsun. 13+5 teyiz şu an benim ilk üç ay aşırı halsizliğim olmuştu şu an geçti bulantım yok halsizlik yok vücudum henüz hamile olduğunun farkında değil sanırım :D ama benim de bel ve kasik ağrılarım var doktor norma dedi
Hasret3449 Gzmom aynıyız canım ben de 9+3 günlüğüm yorgunluk var halsizlik var koku hassasiyeti var mide bulantısı var hiçbir şey yemiyorum uyku hali var evde bir yemek pişirmiyorum çok zor geçiyor Allah yardım etsin bakalım bebeklerin cinsiyetine benimki çok zorluyor🥰❤️
kkubraozer aydnhalenur16_ doktorum bana bu hafta çarşamba günü gel dedi işte 5 hafta 5 günlük oluyor o tarihte
fairytale_ Turunculu aynı şekil bende öyleyım 6 kılo verdim 🥹bebişlerimiz sağlıklı olsunda gerısı onemlı degıl vallla
dem34 Buskyksl ben de 8 haftalık oldum her gün karın ağrısı mide bulantısı mide ağrısı oluyor bu ikinci gebeliğim ilk gebeliğimde böyle şeyler yoktu çok çabuk yoruluyorum halsizlik karın ağrısını artık dayanacak gücüm kalmadı 😓
tinkerbell18 Buskyksl son adete göre 7+1 im ama ilk hamileliğim de de öyle olmuştu uyumlu olmuyor keseyi gördük 3 gün önce 10 gün sonra kalp atışı duyacağız inşallah o zamana kadar tam haftamı bilmiyorum 🤷🏻♀️ siz kalp atışını duydunuz mu?