Buskyksl ben de 7+0 haftaligim benim de ikinci gebeligim ama ilkinden cok farkli bir hamilelik yasiyorum. Mide bulantisi, bas agrisi, halsizlik, uyku hali.. kendimi hasta hissediyorum. Demir, d vitamini, b12 yerlerde. Takviye kullaniyorum. Ustune hasta oldum antibiyotik de kullaniyorum. Cok zor geciyor suan icin malesef:) bugunku ultrason goruntum de asagida:)
