Buskyksl merhaba canım çok normal bende 8+2 mide bulantısı bazen çok yoğun oluyor yemek yiyemiyorum su içemiyorum direk çıkarıyorum bazen ise hiç bişey olmuyor bugün mide bulantısı yok ama karın ve kasık ağrım var çok korktum doktora yazdım bu dönemde normal takip et eğer artarsa ağrın gel bakalım her ihtimale karşı dedi bel ağrın olur mide bulantın olur karın ağrın olur bunlar bu dönemlerde çok normal canım