Sevgi2023 5_+2 sık tuvalete çikmakdan kınaya geldim valla😃arada mide bulamtim ve tiksinme oluyor bazı şeylere pazartesi falan ulturasona gitmek istiyorum bakalim😊
Esra1999 Buskyksl bende 14 haftalık oldum bugün bulantılarım çoğaldı bel ağrıdı ilk haftalarımda berbat bü şekilde vardı ve maalesef gittikçe ağrıyo canım muhtemelen bel fıtığı vardır tetikliyordur
Buskyksl fairytale_ ilaç veriyorlarmış bir önceki gebeliğimde sürekli kusardım zofer vermişti doktorum bunda bakalım
fairytale_ Buskyksl evet ilac veriliyor ama ben ilac kullanamiyorum daha dogrusu yutmakta zorlandigim icin almiyorum ilac vitaminleri zar zor iciyorum🥲
Buskyksl deryakuralerturk benim de karnım şişti baya belirgin 😂 demek ki sebebi buymuş ben doktoruma sordum da böyle bir açıklama yapmadı sadece ilk 3 ay riskli dikkat et felan dedi
deryakuralerturk Buskyksl Rabbim sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah 🥰 9.ayı düşünemiyorum 😁
damla158 7+1 deyim bende, özellikle geceleri mide ağrım oluyor yaşayan var mı? Şişkinlik var birde karnım baya şiş ☹️
--sy Buskyksl biz 23. haftayı bitirdik ama ben hamilelik şüphesine bile bel ağrısıyla düşmüştüm hiçbir belirtim yoktu adet gecikmesi dışında test yapmamakta inat etmiştim sonra bi gün bel ağrısıyla uyandım şüpheye düştüm pozitif çıktı. ve daha 3 haftalıkmışız öğrendiğimde. kiminde erken başlıyor ağrılar
Turunculu fairytale_ bende 15+2 yim daha sabah yediğimi çıkardım 😀 5. Haftamdan beri 10 kilo verdim 🥹🥹
Buskyksl Turunculu tüh ya bir de benim doktorum diyor ki 6 öğün beslen 3 ara öğünün olacak şekilde diyor kusarken nasıl besleneceğiz şükür şuan kusmam yok ama kızımda çok kusardım çok kötü oluyor biliyorum 😅
fairytale_ Turunculu aynı şekil bende öyleyım 6 kılo verdim 🥹bebişlerimiz sağlıklı olsunda gerısı onemlı degıl vallla
Hlyabtr00 Buskyksl 5+5 iz bebisi Göremedik henüz. Keseyi girebildik sadece. Üçüncü hamileliğim ama galiba bu kolay . Sadece sabah ve akşam bulantim var. Ama çok yoğun. Gün içinde hiç yok çok şükür. Diğerlerinde 24 saat bulantı cekiyordum. Oyuzden şükrediyorum şuan