ParlaveUras Benim de normalde regl de 6. Gün az az leke şekline döner. Kimyasalda 8 gün boyunca şiddetli kanamam ve çok ağrım olmuştu 9. Gün kesilmişti
noble1 Sibelipekf ya :( benim regl sancısı kadar ilk gün oldu şiddetli şimdi belli belirsiz çok şükür ki. Sonrasında gebe kaldınkz mı?
Cnsgumus noble1 bir ay kalamadım diğer ay kaldım canım daha bir hafta oldu öğreneli inşallah sağlıklı ilerler 💖
ParlaveUras noble1 maalesef mart ayında kimyasal yaşadım ondan sonra tekrar kalamadım uğraşıyorum hala 🥺
veranes noble1 biraz fazlaydı sadece çok farketmedi. Daha geçen döngüde oldu, boş gebelik gibi ağır bir düşük olmadığı için bu ay korunmadım. Yine de ikinci kez yaşadığım için haftaya doktor randevum var umarım kısa zamanda iyi haberleri alırız 🙏🏻
noble1 veranes inşallah en kısa sürede hayırla 🙏🏻 rahim kalınlaşmıştı benim de bir kontrole ya da korunma süreci e gerek görür mü doktorum görüşexeğim
Waitingforpearl noble1 merhabalar çok geçmiş olsun, ben de haziran ayında yaşadım. Normalde 6-7 gün süren regl günüm kimyasalda 8 gün sürmüştü
Waitingforpearl noble1 3 gün gecikti, ben de endişe etmiştim düzensizleşirse diye. Hatta sordum 10 gün kadar gecikenler olmuş. Çok şükür onun dışında bir problem yaşamadım
Waitingforpearl Cnsgumus bana da yanıt vermiştiniz daha önce🌸 çok sevindim, hayırlı olsun bebişiniz 😊
noble1 Denizi3535 çok teşekkür ederim benim de içim rahatladı 🙏🏻 çarşamba günü falan yine bir baktıracağım inşallah sıfırlandığında görürüm de