noble1 kimyasal gebeliği gecikmiş reglden farklı saymıyor genelde doktorlar, beta değeriniz sıfırlandıktan sonra bir korunma gerekmediğini söylüyorlar, tabi ki siz yine de danışın mutlaka. Hatta bana kimyasaldan sonra gebe kalmanın çok daha kolay olduğunu söylemişlerdi