Merhabalar, kimyasal gebelik geçiriyorum kanamamın bugün 3.günü . Bildiğini regl gibi kanamam, git gide daha yoğun oldu bugün en yoğun olduğu gün. Sizlerin kaç gün sürmüştü acaba kanaması? Normal bi regl dönemim 4-5gün sürer benim, bunu öyle değerlendirmeli miyim yoksa daha mı uzun sürüyor?