Erva18 cahil dediğim kişi sen değilsin. Ve gayette derim. Cahilce yazarsa derim. Cahil olmanın tanımı belli. Ayrıca burada bahsettiğimiz durum sağlıkla ilgili bilimle ilgili. Kim bilir o önermeyen doktor hangi durumdaki kanamada önermemiş. Sizin sorunuz gayet yerinde. Benim bahsettiğim başka. Birde yazılanları kötü niyetle okumayınız. Sizinle ne alakası var. Doktor olmuş herkes.
Burada çok çöp bilgi dönüyor. Her hamilelik farklıdır. Her kanama farklıdır. Her hafta hamilelik farklıdır. Yapılacak işlemleri de en iyi doktor bilir. Güvenmiyorsanız gidin evinizde kendiniz doğurun.
Ve yine söylüyorum yaşadığınız olumsuz durumlarınızla ya da “bence” düşüncelerinizle burada insanları germeyin.