Sert olacak ama dayanamıyorum. Cahil cahil konuşmayın ya. Doktorla kafa tutuyorsunuz. Siz kimsiniz? Vajinal muayene olunca bebek mi düşer ya. Adamlar kaç sene okuyorlar her sene bilmem kaç kere kongrelere, seminerlere gidiyorlar.
Böyle bilimsel konularda bence şöyle böyle diyemezsiniz. Ancak yaşadıklarınızı anlatıp fikir sunamazsınız. İnsanları korkutamazsınız.
Vajinal muayene de hiç bir sıkıntı olamaz. Heleki ilk haftalarda. Bir de kanama varsa net vajinal olmak zorundadır. Bu benim yaptığım fikir değil gerçek bilgi.
Utanmanız lazım böyle düşündüğünüz için bir de insanlarla paylaşıyorsunuz. Cahilliğe katlanamıyorum.