Ben şöyle bir şey düşündüm: Bir kutu içerisine bebek kurabiyesi (biberonlu, zıbınlı vs. şekillerde yapıyorlar), bir pleksi magnet ve bir tane de yaş kedi maması. Mamanın üstüne de gördüğünüz ilk kediye veriniz yazıcam 😂
Eksik kalmış, azmış gibi de geliyor içeriği şimdi düşününce. O yüzden acaba mum yaptırıp mı koysam diyorum. Gerçi yaptırmaya çok gerek yok, kutulu mum alsam da yeterli. Üstüne etiketini yaptırıp yapıştırırım. Eve gelenler için bir masa koycam girişe. Üstüne bu hediyelikleri ve cerrahi maske + dezenfektan/kolonya koyucam. Size de fikir olsun arkadaşlar, maskeyle kimse öpmeye de kalkışamaz 😅