Rabiul Çok şükür. Allah huzurunuzu arttırsın 💕 Bir de bir şey sorabilir miyim sana? Hemşireye verdiğin kıyafetlerle fotoğraf çekimi yapılmıyor mu? İnsanlar hep bir ayrım yapıyor hemşireye verilecekler ve ekstra fotoğraf çekimi için takım diye ayrı ayrı. O kısmı bir türlü çözemedim. İsimli hastane çıkışı yaptırdım. Doğum fotoğrafçısı tutucam. Fotoğrafçı ilk giydirildiği kıyafeti çekmiyor mu? Neden ayrı bir fotoğraf için takım diyorlar? Beni aydınlatır mısın hazır yeniyken tecrübelerinnn 😂🙏🏻