emineaycyilmaz Melek3675 https://www.instagram.com/asel_kitabevi_ve_hediyelik?igsh=MTAxd2lsNTJpdXVoaA==
1prensesannesi__ buussra-000 deneyebilirsin 1 tanecik yaparak sonra trendyoldan pleksi isim yaptirirsjn minik silikon ile yapistirirsn ben ugrasmak istemedim oyle de para gidicek boylede
Mervepera Ilk_bebegmm99 magnet 28 tl idi lavanta kesesi kolonya kutusu ya 85 di yada 90 tl tanesi canım yanlıs hatırlamıyor isem 🙏
irmak08 buussra-000 Gelenlere magnet, çikolata, kolonya vereceğim. 50 adet magnet yaptırdım 260 tl 100 adet çikolata yaptırdım 490 tl 50 adet kendim kolonya yaptım 600 tl (şişeler 200+ kolonya 350 + sticker 50 ) Kapı süsü ve yastığını da 650 tl ye yaptırdım
deryaa_milena irmak08 çikolatayı hangi sayfaya yaptırdınız eridi mi gelene kadar tadı nasıl 😂 trendyolda buldum birkaç tane yorumlarına baktım güvenemedim de
irmak08 Linakiz1903 Trendyolda demo dijital etiket diye bir sayfadan sipariş ettim 70 adet etikete 50 tl verdim
Linakiz1903 irmak08 evet gördüm o sayfayı nasıl memnun kaldın mı peki kalitesi yeterli mi çok bişey beklemiyorum tabi ki 50 TL zaten çok iyi fiyat ama merak ettm
deryaa_milena Zeyneppx kutuyu nereden aldınız ve üstündeki yazıyı nereden yaptırdınız acaba? Ben de isimli kutu almayı düşünüyorum çikolata erir bu sıcakta
Zeyneppx deryaa_milena ambalaj hikayeleri diye satıcı var trendyolda kitap kutu pembe gold yazınca çıkıyor, ismini de trendyoldan stickerci bey diye bi sayfaya yaptırdım 😻
Zeyneppx deryaa_milena çikolatayı ben son haftalarıma yakın bolçiden toplu alcam valla üstüne etiketi var zaten direk yapıştırırım bende guvenemedim internete
irmak08 deryaa_milena trendyoldan angel gift chocolate diye bir sayfaya yaptırdım. Açıkçası Çikolataların tadının pek iyi olduğunu söyleyemem ama fiyatı falan da uygun olunca tadını pek de önemsemedim amaç biraz daha görsellik
Zeyneppx Begleyna Trendyol kuzum kitap kutu pembe gold yazınca çıkıyor ambalaj hikayeleri satıcısından aldım
btlbsr buussra-000 ben internetten kolonya şişesi sipariş etmiştim içini kendim doldurum kurdelayla fiyonk yaptım. Etiket bastırıp yapıştırdım. Bide çikolata yaptırmıştım.