Tutaste_ Rosemihra yanma ne demek kor ateş kor . 25teyiö ilk haftalarda yanıyodu cok 23ten beri gene yanıyorım
Rosemihra Tutaste_ normal dimi bu durum ? Geçen sene böyle yaşamıştım bebeğin kalp atışlarını duyamayıp kürtaj olmuştum kafamda kuruyorum .eğer normalse içim rahat edecek boğazımda acıyor :(
Rosemihra 2Princess1Mom o zaman normal karşılıyorum ben de geçen sene kalp atışı durmuştu bebeğimin o zaman da böyle acıyordu boğazım. Şimdi duyamazsam diye korktum
Cosimaniehaus Rosemihra 12 Haftadaydım sanırım. İlk haftalarda zaten doğru düzgün bir şey yiyemiyordum. Leblebi falan yiyordum midemi rahatlatsın diye ilk haftalar
Tutaste_ Rosemihra kız allah korusun ya alakası yoktur onlar sıkıntı etme. Benimde boğazım yanıyor zaten midemden bogazıma cıkmasi bi salise cidden
Cagla-2434 Salçalı baharatlı yiyecekleri komple kesmeniz gerekiyor ve kızartma türevlerini azicik yemelisiniz . Akşam 7 den sonra birşeyler yemezseniz hafifliyor . 9 ay sürmez ins geçmiş olsun çok erkenden başlamış 🌸
Rosemihra Cagla-2434 teşekkür ederim dikkate alacağım . Özellikle Salçadan tiksindim zaten midem bulanıyor:(
Gamze_gamze Rosemihra yok onlar fayda etmiyor etse bile doktorlar da ilaç konusunda hassas. Benim doktorum zor durumda kalmadıkça parol bile önermiyor alternatif tıp en iyisi. Dene faydasını göreceksin
Meryoss Rosemihra 33 haftaligim şuan çayır cayir yaniyor tahin ve soğuk süt götürüyor benimkini ama o haftalarda işe yarar mı bilmiyorum dene istersen bazı insanlara salatalikts iyi geliyomus
Tutaste_ Rosemihra tahin daha cok yakar cok yağlı bide kilo yapar soguk süt iç sadece sen muzu cok yeme kabız olursun