Rosemihra İlk çocuğumda hamileliği öğrendikten sonra bir başladı mide yanmam doğuma kadar devam etti. 9 ay çektim. Bana tek iyi gelen şeyler Varsa gaviscon şurup ( şişe şişe içtim ) yoksa soğuk süt veya soğuk salatalık. Yemenize de dikkat edin acı, baharatlı, şeyler yemeyin. Şimdi 13 haftalık hamileyim yine aynı çikolata yesem midem yanıyor. Geçmiş olsun sağlıkla gelsin ❤