Tutaste_ ayy canım çok duygulandım bacım vallahi🥹🥹😭 ah ah ben de 4 senedir uğraşıyorum kavuşmak için . Şimdide sevinmek yerine hep bir endişe içindeyim kalbi atacak mı görecek miyim , evham yaptım kendime . Bi rahat bırakmıyorum kendimi . O kadar haklısın ki Rabbim bize nasip etmiş . Tutunsun diye benim çabalayıp sevinmem dua etmem lazım . Endişeyle zaman geçmiyor