İlk hamileliğim, erkek. Çok hareketli, asla durmuyor 😅 29+4′teyiz. Kilosu 11 gün önden gidiyor dendi. Son 73 günümüz kaldı. Boyu da hızla uzar inşallah 💕 Bugün 0-3 ay aldıklarımı ütüledim. Şimdi valiz içi hurçlarını yıkadım. Hastane çantasına koyulacakların kapsamlı bir listesini çıkardım. Yarın hazırlıcam kısmetse 🥰 Eksiklerimiz hala var tabi ama doğum tarihimiz 28 Eylül olarak gözüküyor. Eksiklerin kalanlarını da Ağustos ayı içerisinde almayı düşünüyorum malum ekstre kesilsin 😅 Ekstra para harcatacak şeyler de var kafamda neon tabela, çerçeve, hediyelikler vs. O yüzden şu Temmuz ekstresini bir atlatabilsek diyorum 🫠