M-Urass_Mom Hhjkk Ben normal doğum istiyorum inşallah ama tabi gününde doğma olasılıkları zaten çok düşük 😂
Hhjkk M-Urass_Mom evet belki biraz erken gelir belki biraz bekletir hiç belli olmaz 😂 sağlıklı olsunlar da 🥰
Emine0619 Hhjkk merhaba benimde 27 Eylül gözüküyor ama erkende gelebilir kıyafetleri yıkandı ütülendi asıldı çantam da hazır bi ev temizliğim kaldı ondada halsizlik sıcak bunaltıyor yavaş yavaş yapıyorum🤭30+3 oldum 🙏🏼❤️
mickey gocebeanne Ben elyaf yorganı iki katlı şekilde altıma serip yatıyorum yumuşacık. Hiç ağrım olmadan uyanıyorum sabah. 30 haftadayım
Emine0619 Hhjkk herhangi bi problem yok çok şükür kız çocukları erken gelir diyorlar mesela 37 38 haftada da olabilir 😀♥️🙏🏼 Allah bilir yine de biz tedbir alalım
cagla24 Dicle4589 inşallah normal devam eder oğlum 40+1 de doğdu bakalım bu bebiş ne zaman gelecek 🐣 baş aşağı pozisyon almışız bu arada
Hhjkk Emine0619 anladıım aman bir sorun olmasın vaktinde sağlıkla gelsinler 🥰 bizim erkek, mecburen sezaryen olacak 37 veya 38 de inşallah bekler o zamana kadar 🥰🤲🏻
Sabriye48 32+0 haftalıkta 1800 gr dedi doktor minyon bebek olacak galiba dedi haftaya tekrar kontrole çağırdı stres yaptım biraz
HelloooMomy Sabriye48 benimde 1750gr dedi. İki hafta sonra kontrolüm var. Genetik olabilir ama dedi. Beni hiç korkutmadı valla. Beslenmene dikkat et dedi sadece 🤭