beybim0 benimde ilk gebeliğim ve erkek. Genelde erkek bebek daha hareketli olur diyorlar ama bence alakasız her bebek aynı değildir. Ben doktoruma bazı günler hareket etmiyor dediğimde az bile hissetsen yeterli bi sorun olursa gelirsin demişti. Detaylı ultrason vs yaptırdıysanız takmayın bence benim bebeğim başından beri aynı biraz üşengeç galiba 😅