f_gecee hiç korkmayın üzülmeyin bende ilk gebeligimde karın çevresi geriliği yüzünden gezmedik hastane bırakmadım tam da sizin haftalardan sonra bu sürece girdim detaylı USG yapmamistim mecburi yaptırdım sonra özel doktorlara gittim sırf içim rahat etsin diye gelişimi de geriden geliyordu Dr kontrolü sıkılaştırdi dediğiniz gibi ve hamdolsun bir sorun yaşamadık 38+6 da normal doğum yaptm ama bebeğim gelişimi geriden geliyordu doğum kağıdında 35 haftalık olarak not alinmisti 2200 Gr doğdu size benden tavsiye ne kadar normal doğumu onersem de bu durum ilerleyen sürede de devam ederse kendinizi ve bebeğinizi riske atmayın sezeryan olun çünkü küçük bebek kendini atamaz dedi doktorum iri bebek doğumu zor derler ama tam tersi dedi dediği gibi de oldu doğumum zor geçti parçaladı geldi beni oğlum yani kısacası genel kontrollerinde sıkıntı yoksa korkma sadece normal çocuklara göre küçük doguyorlar oda doğduktan sonra topuk kanında da değerlerinde sıkıntılar çıkmasında neden oluyor bunu da soylim biz 6 ay boyunca öyle boş boş bölüm bölüm hastana hastane gezdirdik en son her Dr küçük doğdugu için topuk kanı değerleri normal çıkmamış demekki bir sıkıntı görünmüyor dedi bizde artık hastanelere gitmeyi bıraktık 3 yaşı dolacak hala gelişimi geriden geliyor ama hamdolsun sağlıklı aklı yerinde bir çocuk