31+6 yım doktorum bebek önde gidiyor iri bi bebek olacak dedi normal doğsa 40ı beklemem 38 dolduktan sonra başlatırız dedi. Bu da 2-3-4 Eylül arasına denk geliyor simdiden aşırı heyecanlıyım insan beklerken tek düşüncesi daha erken olur korkusu oluyor. Ben yurtdışında yaşıyorum annemlerin doğuma yetişip yetişemeyeceği korkusu dışında da beklediğin bir tarih olunca sanki zaman geçmiyo ya🥲