Hhjkk Benim de Eylül sonu görünüyor normalde. 28+6, yarın tam 29 olacağız ama 37 veya 38. Haftada sezaryen olacağım o yüzden Eylül’ün ilk haftası veya ortasına falan denk gelecek sanırım ❤ sağlıkla kavuşalım hepimiz inşallah 🤲🏻🌸
Esoss22 Gzm98 allah saglikla kucagimiza almayi nasip etsin.ben sezeryan dusunuyorum miyomlarim var normal doguma engel. Ama spinalmi yapsam genel anestezimi hala karar veremedim. Bebekten sonra miyomlar alinacak her sartta genel anestejisi alicam doktorumda genel anesteji olmami soyluyo hala kararsizim. Siz nasil doguracaksiniz karar verebildinizmi. Bide benimki erkek sizinki.
Esoss22 Razismom eylul sonu diyolar ama bakalim ekime kadar duracagini sanmiyorum masalah cok hareketli bide 2 haftaya yakin onden gidiyormusuz. Dun konrrolum vardi 34 cm ve 1150 gram iri bi.bebek dedi doktorum.sizinki kac gram benimki erkek bu arada sizinki ne
Bilibon Haftadayiz bizde nasipse eylul sonu bizimde erken falan bisey olmassa seker sikintisi cikti o biraz sinirimi hozuyo bide sicaklar yatamiyorum kalkamiyorum oyle agir isler yapmiyorum bide oglum var Hayrlisiyla dogurmayi diliyorum uslu uyuyan minnos bi kiz bekliyoeum 🙈
Enfal_06 Hhjkk 30 haftalık olduk tahmini doğum tarihi 21 Eylül ama doktorla doğumu konuşunca sezeryan görünüyor doğum o yüzden daha erken olucak
alinsmom_ Hhjkk normal doğum istiyorum şu anlık 17 Eylül gözüküyor🥰 Geceleri uyku yok ağrılar oluyor bir an önce bitsin istiyorum🥲
Serife3304 Hhjkk 29+2 yiz çift yumurta ikizlerimle 🥰 normalde Eylül sonu gibi görünüyor ama ilk oğlumda bile 37.haftada suyum gelmişti ikizlerim ne zaman gelir bilmiyorum 🥰🥰
Mernana Hhjkk tahmini 16 eylül 🥰 30+5 olduk hem biran önce doğsun istiyorum hem daha hazır değilim ama zorluyor artık hamişlik 😁
1_papatya Mernana konuyla çok alakasız ama bende 30+4 teyim sağlık ocağındaki doktorum ve hemşirem doğum 19 eylül dedi hastanedeki doktorum da aynı şeyi söyledi 19 eylül dedi ama uygulamada 17 eylül gözüküyor niye 2 gün önce acaba
28Fatos28 Kızlar 29+3 bizde ama maalesef 2 hafta gerilik var 28. Haftada 1015 gramdı bebeğim sizde durumlar kilolar nasıl ?
f_gecee 28Fatos28 geçmiş olsun benimde bebekte gerilik var şuanda 30+4 e uyumluyuz 1.500 kiloda ne kadar geride olduğunu bilmiyorum tek bildiğim gelişim geriliği olduğu söyleniyor
Merve1712 28Fatos28 bende 29+6 yım bendede 9 gün gerilik çıktk geçen hafta gittim 1119 gram dedi doktor
28Fatos28 Berivan_sr 28+5 de bu kilo doktorum küçük dedi çok geri beslendiği damarda darlık varmış sürekli kontrole gidicem artık
Drfatma Benim de aşırı bel kalça pelvis ağrılarım oluyor çok zorluyor :( sağlıklı olalım da inşallah diye dua ediyorum
Berivan_sr 28Fatos28 yaa inşallah düzelir en kısa zamanda sağlıklı bir şekilde kucağımiza alırız hepimiz inşallah