Buse344161 Hilalbaram 4 gün sonra doğumum var 12 kilo aldım 60 la hamile kaldım 72 yle doğuma giricem 💁♀️ iyi mi kötü mü bilemedim herkes normal verirsin çok kilolu durmuyorsun diyorlar
Kubraalp67 24+4 şimdiye kadar bulantı kusmam olduğu için hiç kilo alamadım tam tersi zayıfladım birkaç gündür birden kesildi ama iştah kaybım hâlâ var adamakıllı yediğim bişey yok yediğimi de isteyerek yemiyorum. Bundan sonra ne olur bilemem emin değilim 😅
Mii Hilalbaram 30.haftam 3 kilo verip 1bucuk kilosunu geri aldım 68 im şuan iştahsızlık var bende sabah mide bulantısı devam ediyor ilaç kullanmıyorum ondan sanırım ama bebek kilo alıyor dedi önemli olan o siz de tam tersi hızlı almışsınız belki şeker olabilir baktirdiniz mi
neslsah-1 Hilalbaram 24+5 iz suan 10 kilo aldım ilk zaman birden kilo qldım buda sorunmuş sanırım gebelik sekeri cıktı şimdi istesemde yiywmiyorm psikolojikmiş sanırım o sürekli yeme isteği açlık hissi yada bebeğim için hissetmiyorm bilemicem
Hilalbaram neslsah-1 yaa geçmiş olsun umarım geçmiştir şekeriniz dikkat edin sağlıkla kucağıniza alın inşallah
Gul-5757 Hilalbaram hedefim 12 idi geçtik onu valla ama ilk aylar kilo veririm diye düşünmüştüm tam tersi ilk 3 ay 5 kilo aldım en çok o zaman aldım bulantıdan pilav makarna simit yiyip duruyordum sonradan daha yavaş aldım neyse ki ❤️biraz daha yavaşlatman lazım kilo alımını son ay zaten alıyor insan hiç bişey yemese bile kafaya takma ama kilo alımı arttıkça çatlama ihtimali de artıyor maalesef 🥲
Fangn Gul-5757 @Hilalbaram aynı şeyleri yaşamışız. İlk 3-4 ayda 3-4 kg veririm diyordum, diyetisyene yazılmıştım hemen. Fakat bulantımın zirve yaptığı 3. Ve 4. Ayda 3.2 ve 3.7 kilo aldım. Bulantıyı bastıracağım derken 7 kilo almışım resmen o 2 ayda. Sonraki aylarda 1.5-2 kilo arasında aldım şimdi 28. Haftada +12 kilodayım. Doğumdan sonra veririz bebişler sağlıklı büyüsünler de 😊
Canim_bebegim27 Hilalbaram Ben ilk hamileliğimde 20 kilo.almistim şimdi bu hamileliğimde 20 haftalık 2 kilo almıştım sadece inşallah böyle devam eder çünkü emzirirken vermesi çok zor