58Vildan 15 hafta -2 kilo diğer hamileliklerimi 25-27 kilo ile bitirmiştim çok tırsıyorum evde hamile pilatesi yapıyorum 🙈
beyhudeanne Hilalbaram 32+4′teyim, 3 kilo aldım. Yememe içmeme dikkat ediyorum, aç kalmıyorum ama kilo da alamıyorum… Almak istiyorum, bebeğin gelişimi iyi ama ben kilo alamıyorum.
Hilalbaram beyhudeanne yaa biz kilo almamak sizde kilo almak istiyorsunuz 😅☺️ sağlıkla gelsin inşallah
2pembikeller1 Hilalbaram 12 haftalığım. Göbeğim çıktı biraz ama vücut olarak git gide zayıflıyorum zaten zayıfım 58 kilo kusma da yok ve günde nerdeyse 4 öğün yerim ve azar azar değil asla. Anlayamadım
2pembikeller1 Hilalbaram inşallah öyle olur ya kızım zayıf doğmuştu. Rabbim sağlıkla kucaklarımıza almayı nasip etsin inşallah 🙏🏻🌸
beyhudeanne Hilalbaram Aşırı kilo almak kadar alamamak da üzücü. Sanki bebek beslenemiyormuş gibi hissediyorsun ama besleniyor işte. Hamilelik hormonları çok yorucu. 🤣
drdane09 Hilalbaram 33+5 im toplam 20 kilo ile doktorum bile ayakta alkışlıyor beni 😂😂 48 kilo ile hamile kaldım şuan 68.5 ama baksan dışarıdan hamile bile gözükmüyorum yeni yeni göbek belli olmaya başladı o kadar boşverrr sağlığınızı tetikleyen birşey yoksa ye gitsin🥹💋