Mernana Silan_Abdullah Evet canım 31 hafta olucam kesin 🥰 ekşi daha çok aşerdim ilk üç ay hep ekşi yedim tatlı midemi bulandırdı
HaticeTekin Nrm İlk oglunda hep tatlı yedim şuan 2. Ye hamileyim 4 aylık hep ekşi seyelr turşu fln yiyorum kız olması gerekirken erkek
Tuba-M55 Silan_Abdullah benim ilk başlarda altta vardı belirginleşti baya sonra da hafif şekilde üstte de çıktı bebişim kız 🥰 doğum da yaptım
4yprakliYonca Silan_Abdullah Bende beliren çizgi göbek deliğimin altında üste birsey yok cinsiyetimiz ise kız 🐣💛
Damlaozzz Silan_Abdullah Kız ben 10 güne doğuruyorum sen nasıl hala öğrenemedin 😀tek doktora mı gidiyosun detaylıda da mı bişi söylemediler
Silan_Abdullah Damlaozzz ya ben sormadım doktor kötüydü şimdi sormaya başladım😂😂erkeğe benziyor dendi bakalım ne olacak
HaticeTekin Silan_Abdullah Boyuna turşu off yine olsa yerim heralde 🤤🤤🤤🤤 Su papaz eriği var sulu sulu olan ve ekşi olan onlardan fln tatlı görünce mide bulantısı yaşıyorum dondurma dahil