Silan_Abdullah Melekozlu bakalım ama bazı istisnalar da var onları görünce buda hurafe mi diye düşünüyorum ama internette de yazıyor
Silan_Abdullah ezgi-esk işte öyle olunca allta kız yukarı çıkınca erkek sende tutmuş bir kaç kişi de tam tersi arada kaldım ben
Arelmom_ Silan_Abdullah oo baya da haftanız var aslında genelde göstermeyen emin olunamadı mı kız bebiş olur ama başka doktora da gittiniz mi
Tuba-M55 Silan_Abdullah benim ilk başlarda altta vardı belirginleşti baya sonra da hafif şekilde üstte de çıktı bebişim kız 🥰 doğum da yaptım
Mernana Silan_Abdullah Evet canım 31 hafta olucam kesin 🥰 ekşi daha çok aşerdim ilk üç ay hep ekşi yedim tatlı midemi bulandırdı