Silan_Abdullah Senam1 aha bir istisna daha 😂😂bu gidişle bebeği öğrenemiyeceğim ama internette de diyor üste doğru erkek altta kız
Mzzz Silan_Abdullah benim boydan boyaydi kız yani her şeyi cinsiyete yormsyi nasıl beceriyorlar helal olsun 😂
Silan_Abdullah Arelmom_ sağlıklı mutlu huzurlu bir şekilde kucağınıza alın hayırlı evlat olsun inşallah benimkinede erkeğe benzettim dedi 35. Haftam da bir şey biliyor ki öyle demiştir yoksa kız da olabilir mi ben anlamadım gitti
Arelmom_ Silan_Abdullah oo baya da haftanız var aslında genelde göstermeyen emin olunamadı mı kız bebiş olur ama başka doktora da gittiniz mi
Silan_Abdullah Zzehrbere hayır ilk başta sormadım ilkti doktor biraz fazla kötüydü bende sormazdım hatta kimse sormazdı iyi bir doktor geldi oda erkeğe benzettim dedi 35 haftalıkken
Silan_Abdullah Neferut hayır mallesef doktor çok kötü kimse sormuyordu herkese kızıyordu bende sormadım soruncada bebek büyümüş dediker sonra başka bir doktor da erkeğe benziyor dedi
Neferut Silan_Abdullah detaylı ultrasona girmedin mi canım valla ben 12-13 haftalıksın sanıyordum şaşırdım
huysuz__ Silan_Abdullah benim 3 gebeliğimde de göbek deliğine kadar yükseldi çok silik ama çizgim, dikkatli bakarsan anca görünüyo , 2 kız 1 erkek evlatlarım
Silan_Abdullah Melekozlu bakalım ama bazı istisnalar da var onları görünce buda hurafe mi diye düşünüyorum ama internette de yazıyor
ezgi-esk Silan_Abdullah Alakası var mı bilmiyorum ama oğlumda göğüs altıma kadar kızımda göbek deliğime kadar oldu çizgi :)
Silan_Abdullah ezgi-esk işte öyle olunca allta kız yukarı çıkınca erkek sende tutmuş bir kaç kişi de tam tersi arada kaldım ben
_Mother_ Silan_Abdullah 37 haftalıksın ve hayla cinsiyet belki değil mi 🫣😵💫 doğumda öğreneceksin galiba bu gidişle