Trabzon61- Benim iki oglumda yukardan asaya kadardı suan göbetten asaya kadar cinsiyetle alakası oldugunu bilmiyordum henüz ögrenmedik
Melekozlu Silan_Abdullah ben şuan 24 haftadayım 18. Haftadan sonra belirginleşti iyice ilk zamanlar yarımdı
Silan_Abdullah Damlaozzz bende 37 haftalık oldum hafif var sizce kız erkek mi bana erkeğe benziyor dedi doktor kimisde ultrasonu kıza benzetiyor kimisi erkek diyor ben halen öğrenemedim
_Mother_ Silan_Abdullah 37 haftalıksın ve hayla cinsiyet belki değil mi 🫣😵💫 doğumda öğreneceksin galiba bu gidişle
Damlaozzz Silan_Abdullah Kız ben 10 güne doğuruyorum sen nasıl hala öğrenemedin 😀tek doktora mı gidiyosun detaylıda da mı bişi söylemediler
gknlpln Silan_Abdullah benim göbek deliğimin altından başlıyor üstte bişi yok erkek 👶 arkadaşımın boydan boya vardı çizgisi kızı oldu 👧
Silan_Abdullah gknlpln alla alla işler iyice karıştı o zaman buda mı hurafe oluyor yoksa siz istisna mısınız😇🤭
gknlpln Silan_Abdullah bence hurafe 😃 yanı o arkadaşımın dediğine göre de çizgi üstte oluşmaya başlayınca süt bezleri aktif hale geliyomuş yani bilemiyorum bence bu da hurafe 😂
kuzeymom__ Silan_Abdullah istisna değil ya benimde öyle sadece göbeğimin altında çizgi var erkek 🤷♀️😂
neslsah-1 Silan_Abdullah o hormonlarla alakalıymış göbek bölgemde cok kıllanma oldu benm şimdi yvaş yavaş dökülüyo ama insan rhatsız oluyo ya muaynelerde flan 😂
Silan_Abdullah gknlpln daha neler duyucağız ben çok merak ediyorum ondan bu postu açtım bebeğimi daha bilmiyorum sadece erkeğe benziyor dedi o kadar
Busekrtl Silan_Abdullah Ben de hiç yok çizgi filan baya da insan yorum yapmış. Ne zaman çıkıyor ki bu ben 28. Haftamdayım
Kumsalkya Merhaba ben 11+2 ama daha çizgim hiç yok normal demi ? Bembeyaz tenliyim acaba ondan mı dedim ama size zahmet
aaydingulsahhh Silan_Abdullah 19 haftalık hamileyim.. 3. Gebeliğim. İlk ikisi erkek idi onlarda göbek deliğinden aşağıya kadar düz koyu kahve çok belirgin bir çizgi vardı. Şimdi kız ve hiç çizgi yok çizginin zamanı mı gelmedi yoksa kız da çıkmıyor mu anlamadım
Senam1 @Silan_Abdullah benim oğlumda göbek deliği altında koyu çizgi vardı kızımda göbek deliğimin üstünde oldu şimdi yine hamileyim bu da altta çizgi olmaya başladı ama doktor kıza benzetti bebeği ☺️
Silan_Abdullah Senam1 aha bir istisna daha 😂😂bu gidişle bebeği öğrenemiyeceğim ama internette de diyor üste doğru erkek altta kız
Arelmom_ Silan_Abdullah Yaa hadi bakalım ama ilk bende alt çizgi oluştu şimdi 31. Haftam bitmek üzere belki 4 haftadır üst çizgim var ☺️
Silan_Abdullah Arelmom_ sağlıklı mutlu huzurlu bir şekilde kucağınıza alın hayırlı evlat olsun inşallah benimkinede erkeğe benzettim dedi 35. Haftam da bir şey biliyor ki öyle demiştir yoksa kız da olabilir mi ben anlamadım gitti