Silan_Abdullah Zzehrbere benim yıkarı çıktı hafif belli oluyor bana erkeğe benziyor dedi bebeğin cinsiyetini öğrenmeye çalışıyorum 😂
Silan_Abdullah Arelmom_ diyorlar ki üste çıkarsa erkek alta kalırsa kız doğru mu onu test ediyorum ona göre cinsiyetimi bulacağım 😂
Hulo2105 Silan_Abdullah bebeğim erkek çok koyu olmadı bende silik çizgi var göğüs altımdan başlıyorum vajinama kadar gidiyor
gknlpln Silan_Abdullah benim göbek deliğimin altından başlıyor üstte bişi yok erkek 👶 arkadaşımın boydan boya vardı çizgisi kızı oldu 👧
Arelmom_ Silan_Abdullah Yaa hadi bakalım ama ilk bende alt çizgi oluştu şimdi 31. Haftam bitmek üzere belki 4 haftadır üst çizgim var ☺️
emineaycyilmaz Silan_Abdullah benim hem altta hem üstte kız yani göbek çizgisine göre cinsiyet tahmini yapmak zor gibi 😂
Melekozlu Silan_Abdullah ben şuan 24 haftadayım 18. Haftadan sonra belirginleşti iyice ilk zamanlar yarımdı
sanem678 Silan_Abdullah benim cinsiyet erkek ilk önce sadece aşığıda vardı sonra yukarı da oluşmaya başladı
Damlaozzz Silan_Abdullah Göbek deliğinden aşağıya kadar var erkek bizimkisi 37. haftayım gittikçe koyulaştı artık benimki
Silan_Abdullah Damlaozzz bende 37 haftalık oldum hafif var sizce kız erkek mi bana erkeğe benziyor dedi doktor kimisde ultrasonu kıza benzetiyor kimisi erkek diyor ben halen öğrenemedim