nhlblr BirsenT bizde 19+0 olduk bugün😊 oğlumuz olacak Allah’ın izniyle inşallah 🙏🏻 İsmi de Akın Ali olacak 🥰🥰🥰
Lavinia1924 BirsenT amin canım inşallah hayırlısiyla hepimiz alırız inşallah 😊 evet söylemi de anlamı da güzel bir isim :)
Cigdem1010 BirsenT benimde haziran sonu 😊😊 16 olduk şu anda bizde. Bizde nisa ismini düşündük. Bide cemre ikisi arasında kararsız kaldik
BirsenT Cigdem1010 kararsız kaldıysanız ikisini de koyun canım sonradan pişman olmazsınız keşke diğerini mi koysaydık diye😅
anneeylul Bizde Allah'in izniyle 16 olduk.. Ve Kizimiz olucak insaallah 🎀 Isim olarak da Beren dusunduk ama bakalim Hayir dualarinizi bekleriz..
BirsenT anneeylul Allah hayırlı doğumlar nasip eder inşallah sağ Salim de kucağınıza almayı nasip etsin inşallah🤲🏻☺️