123mss BirsenT bizim cinsiyeti tam oturtamadı doktorumuz😊bir kız bir erkek deniliyor o yüzden emin olmak istiyorum ondan sonra😊
BirsenT Lavinia1924 kerem ismi çok güzel her isme de yakışıyor sağ Salim kucağınıza da alırsınız inşallah ☺️🤲🏻
nhlblr BirsenT bizde 19+0 olduk bugün😊 oğlumuz olacak Allah’ın izniyle inşallah 🙏🏻 İsmi de Akın Ali olacak 🥰🥰🥰
Lavinia1924 BirsenT amin canım inşallah hayırlısiyla hepimiz alırız inşallah 😊 evet söylemi de anlamı da güzel bir isim :)
Berkaytuana BirsenT 18+6 olduk bizde 😍 bizimde kızımız olacak Tuana Alya koyucaz inşallah adını 😍 hepimiz sağlıkla alalım inşallah kucagimiza 😍