BirsenT Haziran anneleri burda mı kızlar kaç haftalık oldunuz bebeğinizin cinsiyetleri ne? İsimleri ne olacak tanışalım 😊 biz 18+0 olduk, kızım olucak ismi de Nisa Arya😍💕
omerhalis BirsenT merhabalar 18+1 gunluguz oglusum olcak bi oglum daha var 13 yasinda herkese saglikar 😂
Asellll23 Bizim de Haziran da 16+4 olduk 😀 bizim de kızımız olcak inşallah hayırlısı ile kucaklarımıza alırız 🤗
Sila7166 FindiksMom evet galiba haziran kiz ayi banada kiz dendi ama kesin degil ama bende kiz hissediyorum☺️
Daisyy Guls28 allah bağışlasın benim ismimle aynı olacak kızınızın ismi. Ben ismimden çok memnunum kızınız da memnun olur eminim. İnşallah sağlıkla doğsun adaşım 😊 benim de haziranda oğlum olacak inşallah yeni öğrendik isim netleştirmedik henüz 😊