Kızlar ne yapacagiz bu enfeksiyonu ya vallahi bıktım usandım. 33+6 olduk hamilelik başından beri var bazen az bazen çok şuan lökositim 3 ama yine enfeksiyon varmış. Suprax yazdı doktorum onu kullanıp tekrar test vereceğim bakalım ne olacak vallahi usandım