incimm-2807 amin inşallah bende bu yolda çok fazla imtihan oldum en başta 32 haftalık doğum yaptım kızım 8 gün yaşadı küvezde kaybettim sonra oğlum doğdu çok şükür 21 aylık bir oğlum var 3 ay önce de kürtaj yaptım kendim evde düşük yaptıklarım da oldu Buda daha dün öğrendim bakalım hayırlısı olsun inşallah hepimiz için