Kızlar 12 temmuz yani yarın adet olmam gerekiyor normalde. Dün 1 test yaptım çizgiyi gördüm fakat devam ettim teste toplam 4 test yaptım hepsinde ikinci çizgi 5 10 dakikada belli oldu. Ama böyle belirli belirsiz. Daha önce 1 kürtaj 1 kimyasal gebelik geçirdim ve zor hamile kalabiliyorum. Bu sebeple korkuyorum gerçekten. Çok zor benim için. Sabah test yaptırdım sağlık ocağından ama kendimi heveslendirmek istemiyorum. Yeniden üzülmek istemiyorum ama sonucun çıkmasını da bekleyemiyorum yerimde duramıyorum gerçekten