incimm-2807 HilalAhmet35 Mervealya1992 Haomwok2m startown Kızlar bundan 2 Ay önce 11 beta ile hamile olduğumu öğrendim 2.kez. Beta hiçe yakın arttı. Ondan dolayı tedirgin oldum. İnşallah benimde güzel artık olurda Rabbim dualarımı kabul eder
Ebaki Ebaki şimdi tekrar okudum yarın mis adet günün bnce pozitif düşün her şey güzel olucak korkma iki gün sonra tekrar kan ver bakalım bn hamileyim inşallah sende hamileliğin devam eder cnm dualrimdasin 🤲🤲
incimm-2807 Bir_nazenin01 evet tekrar vereceğim. Çok teşekkür ederim hepinize içime su serpiyorsunuz Allah razı olsun 🫶🫶❤️❤️
Pasaannesiii incimm-2807 mesajını bekliyordum hayırlı olsun cnm inşallah sağlıkla kucağına alırsın benimde 16 değerim 4 gün sonra ver dedi doktor
incimm-2807 Amin inşallah. Sende sağ salim alırsın kucağına. Kucaklarımız boş kalmasın. Bende pazartesi günü vereceğim bakalım. Birbirimize hayırlı haberlerle gelelim 😇
Raabiagundasi incimm-2807 4 haftalıktı ilk çok korkmuştum kimyasal mı diye Allah’a çok şükür beta güzel bir şekilde ilerledi
Sab16 Pasaannesiii kalbi durdugunda bı belirtin oldu mu canım yoksa tesadüfen mi ogrendin hani kanama vs olmuş muydu
Sab16 Pasaannesiii çok geçmiş olsun canım rabbim sağlıklı evlat nasip etsin sana da hepimize de. Bende bir kimyasal ve bir dış gebelik geçirdim şuan hamileyim ama diken ustundeyim o yuzden merak edip sordum 😔
Pasaannesiii Sab16 amin teşekkür ederim hayırlı olsun bebişin😍kalp atışını duydun mu korkma canım dua et hep aynısı olacak değil ya kötü düşünme
Sab16 Pasaannesiii çok sağol canım amin inşallah hayırlısı olur 🥰 kalp atışıni 12. Haftadan önce açmıyorlar zararlı diye daha duymadım ama doktor gayet sağlıklı diyor ona rağmen hep bı diken ustundeyim hayırlısı ile şu 3 ay dolsa biraz daha rahatlicam ❤️🌸
Raabiagundasi Sab16 benimki biraz hızlı olmuş galiba 5 veya 6 haftalikken kalp atışını duymuştuk kısa kısa dinletiyor evet doktorlar bebeğin kalbini yormamak adına ama ilk kez 12. Haftayı beklenildigini duydum