_zehranur gittiğinde tek kişilik odalarda kalıyormuşsun doğum anında da normal yatağı doğum yatağına çeviriyorlarmış sanırım ebeler yaptırıyormuş doğumu da normal doğuma Doktor girmiyormuş Ben de öyle duydum doğum sonrası da farklı bir odaya geçiyormuşsun iki kişilik genelde o da varmış ama tek kişilik odalarda varmış şansa