Ebrualbayrak_ Ben yaptım 2021 senesinde çok memnun kaldım aynı sene 20 gün benden önce yaptı farkla arkadaşım yaptı memnun kalmadı Bı arkadaşım bu sene yaptı hiç önermiyorum dedi mülteci doluymuş şuan heryer dolu napalim onlar gitsin özele bu yüzden çalışanlar bıkmış vs dedi 😅Ama ben memnun kaldıgim icn orda yapacağım bence insandan insana değişiyor önemli olan insana denk gelmek geçenlerde hastalandım doktor iki kez normalde gelmesi gerekmiyo özelde bile gelmiyorlar odasından çıkıp nst ye yanıma geldi 3 hemşire orda olmasına rağmen