Ebrulib cinsiyetleri aynı olmadığı için isimlerine hemen karar vermiş olabilirsiniz 😊 ilk oğlumun ismi Ahmet Aybars
Şuan ki bebeğimin ilk ismi Hüseyin ama ikinci ismi Asaf,Aras,Atlas gibi düşünüyoruz hayırlısı sağlıklı olsun da 29+3 doğdu ilk oğlum ona rağmen ismi herşeyi hazır idi. Herhalde şükür şuan herşey yolunda gittiği için biraz rahatız 🤗