Alparslanmom__ 32′den itibaren baş aşağıda son ayda olduğum için her hafta çağırıyorlar. Kendi doktorum bu hafta yokmuş farklı bir doktor baktı ama hiç ilgilenmedi. Yanında stajyer doktor geldi o baktı ama bilmiyor tam belim çok ağrıyor bastırıyor, ileri geri çok zorlandım geldi doktor kendi baktı. Hocam 40.haftaya kadar olmazsa suni sancı mı veriyorsunuz dedim sen bir o haftayı gör de dedi bu aşamalı bir şey dedi. Haftaya tekrar gel dedi kendi doktoruma bakacağım ne zaman hastanedeyse o zaman giderim 😊😊