efgoksen İskenderun’da 4.senemiz denizcileri biliyorsundur orda oturuyoruz. Muhakkak bi yerlerde karşılaşmışızdır yada zamanla karşılaşırız daha 💕 duaların için teşekkür ederim, Rabbim isteyen herkese nasip etsin bu duyguyu, bu benim ikinci gebeliğim ilk çocuğum 3 yaşında 😍soğan kürüne gelecek olursak, ben geçen ay reglin 3.günü yapmaya başladım. Sabahları bir bardak kaynamış suyun içine kabuklarıyla birlikte soğanı 4 de bölüp kaynattım 5 dakika kadar. Onu aç karna sıcak çay gibi içtim. Akşam da yemekten önce yine aynı tarifi yapıp içtim, akşam yemekten önce içemediysem gece yatmadan mutlaka içtim. Bu arada folikasit takviyesi de kullandım. Yumurtlama akıntılarım başlayınca yapmayı bıraktım. Yaklaşık bi 10 gün falan sabah akşam aç karna soğan kürü kullandım 🌸 kokusu var ama içerken rahatsız etmiyor bence bu ay dene regl olduktan sonra. Yada bi bakarsın regl olmazsın geç döllenme falan bi süpriz bizi bekler 🐣🙈 ne zaman ihtiyacın olursa etiketle ben Yardımcı olmaya çalışırım 🙃