beysenyil efgoksen kuruma çizgisi olup olmadığını anlamak için testi suyun altına tutmalısın, kuruma çizgisi olunca siliniyor. Bu arada regl tarihiniz ne zamandı ?
efgoksen beysenyil şimdi kan vermeye geldim testlerle sürekli bakıyorum yıpranıyorum daha kesin net sonuç olur.. 12temmuz da olmam lazım yani yarın
efgoksen Acilden almadı kan doktor bulantım oldugunu söyledim kasıklarımdada batma vardı ilaç içemiyorum gebelik suphesıyle dedim, ben ona uygun ilaç yazıyorum dedi kanda bakamazmıyız diyorum ona eczaneden test alıp yapman gerekiyor dedi of of
beysenyil efgoksen test yaptıktan sonra tekrar buraya fotoğraf at bakalım canım inşallah gebelik vardır 🤲🏻 acilden doktorlar bazen öyle yapıyor malesef, yarın sabah aç karna Sağlık ocağına kan verme şansın olursa direk beta ya baktırmak istiyorum denilince alıyorlar ordan kanı 🌸
beysenyil efgoksen daha önceki postlarına baktım sanırım Hatay’da yaşıyorsunuz, bende İskenderun’da yaşıyorum 🙃
efgoksen beysenyil ya oyle yapacam ya özele gidecem artık..eve geri döndüm testi ıslatacağım bakalımm..
Ebaki efgoksen bnde o marka ile öğrendim baya belirgindi ikinci çizgi sonra artı Med almıştım onda silik çıkmıştı
efgoksen Ebaki testi ıslattım freely marka olanı ama çizgi yok olmuyor.. kaset testte yapmıştım onuda ıslattım ama çizgi yok olmuyor. Prodoctor ise negatif bilemiyorum :(
efgoksen Ebaki kan verecegim birazdan özele gideceğim mecbur ,yarın adet olmam gerekiyor daha geçmedi geçen hamileliğim dış gebelik oldu oyuzden tedirginim cok
beysenyil efgoksen sonuçlardan haberdar et bizi mutlaka 🌸 özel hastaneye İskenderun’a gidecekseniz eğer, Mdpark hastanesi 300₺ sadece betaya bakmıyor muayene ücreti vermeden, Gelişim hastanesi de 475₺ muayene olmadan betaya bakma ücretleri.
efgoksen beysenyil palmiyeye geldim şimdi burada takipli oldugum için bakalım cok fark yoksa arada burada yaptırırım olmadı md park giderim. Çok teşekkür ederim bilgi verdiniz Allah razı olsun 🫶🏻md park sadece kana bakıyor dimi 300₺ye
beysenyil efgoksen evet acilde betaya baktıracam deyince laboratuvara yönlendirip sadece 300₺ ye bakılıyor. Sonuçlardan haber bekliyoruz inşallah güzel olur sonuçlar 🌸
MrvBK efgoksen Güzel haberlerle gel inşallah canım 🙏🏻 hepimizi etiketle. Gözden kaçırmayalım. Bekliyoruz seni heyecanla 🌸