[silindi] yükselebilir tabi bilmiyorum ama bu sonuc negatif ona eminim. Martta geçirdigim dış gebelikte pazartesi verdigim sonuc aynı 2 iken perşembe 12 olmustu 🥲🤷🏼♀️Sadece geç döllenme olduğu için çıkmamış olma ihtimali geliyor aklıma adet olmadım daha ama gün bitmedi bakalım ☹️