beysenyil testi bu sabah tekrarladım farklı bir markayla ama negatif malesef.. dün gece kaset testte yapmıştım ekstradan, sabah uyandığımda o da çift çizgi ama kuruma çizgisi vs muhtemelen bilmiyorum cok canım sıkıldı.. kaset test bile pozitif görünce sabah yaptıgım erken testler negatif olunca canım sıkıldı 😥