Damla-1 Deletedmom_110 anladım bizde şuan yasak benimde ara da kendiliğinden oluyo bacağım da da olduğu oluyo
Deletedmom_110 Damla-1 Ben de ilişkiden sonra oluyor doktor normal dedi seninki de normal mi acaba doktora bir sor istersen
Zeyyno_ serra88 Ben 33+5haftalik hamileyim Klima olmasa asla dayanamam sıcağa ikinci gebeliğimm 🥰 İlki Normal doğum oldu Buda öyle olur İnşallah 🤲 Bakalım tahmini doğum 24agustos görünüyor 😊
Deletedmom_110 serra88 kız ben de sezeryanim benimki eylül ortasında vallahi beynim yandı seninki baya erken 😂
Sevcan62 serra88 33+5 her hafta farklı bi tarih veriyo doktor 😂12 si gibi sezeryan 23 gibi normal sağlıkla gelsinler 💕