Gzmom valla bende 1,5 lt anca içebiliyorum o da su şişem hep yanımdadır yani içeyim diye ama yine de sürekli tuvalete gidiyorum bir yudum su içsem tuvaletteyim sizin maşşallahınız var tuvalatten çıkmıyorsunuzdur 😂çok sinir oluyorum bazen sürekli tuvaletim geliyor diye 😂😂