Dfnsyn Mervealya1992 tahlil filan yapıyor mu acaba tekrar kan alıyorlar mı Umarım hcg baya artmıştır ve kesem görülür inşallah
Mervealya1992 Dfnsyn doktor bana keseyı gormeseydım kan alcaktım ama gordum dedi gerek yok artık dedi
Yagmurbebek Dfnsyn evet cnku 5+3 vs demedi 5 haftalk gec döllenme olms ddi. Son adetm 20 mayisti ama 1 hazirana cekti doktor oyle dusun hesapla ddi
ikitosbikannesi_ Dfnsyn benim kese hep geç göründü iki bebemde de kişiden kişiye değişiyor sanırım. Birini 7 haftalıkken gördük birini 6 haftalıkken pardon bunlar kalp atışlarıydo keseyi gördüler 5+2 miydi neydi ama boştu sonra bir iki hafta falan bekleyip gittiğimde kalp atışı ve bebek görüldü. Keseyi görülse boş deşeler bile canım üzülme ben hep boşuna üzülmüşüm çünkü doktorları. Gıcık gıcık söylüyorlardı sabırla bekle derim. Birde alttan bakarsak vajinal muayene de görülür derler ben yaptırmadım düşük olur diye gerçi öyle düşük olmuyormuş ama yine de korktum yok beklerim dedim vajinal muayene yaptırmadım.
Dfnsyn Nznks alttan da bakılsa kesenin görülmesi için beta 1500 olması gerekiyor 89 ile nasıl gördü acaba
Nznks Dfnsyn resim bile aldım ben Ogün kesenin tarihi var üstünde isterseniz atarım ama direk aynı gün görüldü ve betam öğün 89 du
5sezeryanim Dfnsyn HCG ye haftaya bakmıyor kişiden kişiye değişiyor yarın gittiğinde kese gozuksede bebek gözükmez bir daha kine ne kadar geç gidersen o kadar daha iyi gorurler bir dahakine 2 hafta sonra git
Dfnsyn 5sezeryanim inşallah gözükürse o zamana giderim zaten. Çünkü devlete gidiyorum sık sık kabul etmezler bence
dmlkcrr Bende çok erken öğrendim 3+2 idi, yarın ilk muayeneme gideceğim 4+5 olacağız, fakat kararsızım acaba muayene için iki hafta daha mı beklesem bilmiyorum 🥺
FatmaKurtulus94 Dfnsyn kese görülür ama alttan muayene ile gözükür. karından muayenede 3000 üstü hcg ile gözüküyor kese. Bende 2500 hcg ile gittiğimde alttan muayene ile görüldü kese
Dfnsyn FatmaKurtulus94 benim hcg dün 2702 idi yarın 3000 i geçmiş olur inşallah ve karından görünür inşallah
Fatmaacylnn Dfnsyn sadece ultrasonla karnınıza bakıyolar bide kan alıyorlar bazı tahlillerin yapılması gerekiyormuş