Dfnsyn Merhabalar dün hcg değerim 2702 çıktı dün 4+5 idi Doktor yarın gel dedi, yarın 5+0 oluyorum sizce kese görülür mü daha erken mi ilk musyenem olacak çok heyecanlıyım siz hcg ye göre mi gördünüz yoksa haftaya göre mi
Mrtbrv Dfnsyn canım benim kese 4+5 de göründü bebek için dha gıtmedım. Muhtemelen senın görünür ama bebek ıcın erken sanırım 6.7.haftada görünir
Mervealya1992 Dfnsyn gorulur bende 5+1 de gordum doktor 4+6 kese demışti senınde gorunur hıcbısey yapmana gerk yk merhaba merhaba doktor sana dıcek buyrun geçin karından bakacak okdr
Fenerli6767 Dfnsyn bende dun ilk muaneye gittim ultrasondan baktı keseyi gördük 2 hafta sonra kalp atışları için gidicem
Fatmaacylnn Dfnsyn sadece ultrasonla karnınıza bakıyolar bide kan alıyorlar bazı tahlillerin yapılması gerekiyormuş
Dfnsyn biokadarmavii il muayenede ne yapıyorlar acaba ben karından ultrason istiyorum vajinal istemiyorum
Gizem1992 Dfnsyn karından yaptı bana dün devlet hastanesinde canm vajinal kabul etme bnce sonrası kanama olabiliyormuş. Bnde 5+6 dün kese göründü minicikte olsa 😊 ama bnm beta okdr yüksek değildi sanırım gec döllenme seninki daha net gözükebilir 😊😊
Dfnsyn Mervealya1992 tahlil filan yapıyor mu acaba tekrar kan alıyorlar mı Umarım hcg baya artmıştır ve kesem görülür inşallah
Nznks Dfnsyn canım ben şuna 7+3 günlüğüm bugün kalp atışını duyduk ama ilk gittiğimde Dr beta ya bakıldı 89 çıktı alttan baktı kesem gözüktü 89 değerle
Dfnsyn Nznks alttan da bakılsa kesenin görülmesi için beta 1500 olması gerekiyor 89 ile nasıl gördü acaba
Yagmurbebek Dfnsyn ben bugn gttm beta blmym ama kese gözuktu bende 5 haftaligm gözükür bu değerde. Karnindn ultrasonla bakack sadece.