Ysmcrs bence doğumun kolayı zoru yok.Normal doğum doğurana kadar çok zor
Sezeryan doğurduktan sonra zor
İkisinde de içinden bir insan evladı çıkıyor😂
Tevekkül et rahat bul düşünme.
Ben suni sancıyı çektim çektim akşam açılmam 10 cm di ama bebek kanala inmedi gece 3:30 da sezeryanla doğurdum. Suni sancıyı da sezeyanı da gördüm😂Arkadaşım normal kendi sancının suniden daha rahat ve kolay olduğunu söylemişti.Yavaş yavaş artıyormuş sancı sunide birden vuruyor demişti.Ama o yola girdikten sonra nasıl doğurursan doğur muhakkak zorluğu olucak.Ben unuttum çoktan hepimiz yine unutucaz. 😂